Mood Board: Ombré Short Hair


mood board made by me


Hello everyone! You have already heard about ombré hair, but I will talk about ombré hair in short hair. I made a mood board with some successful examples. I'll try to do on my hair.
The first image is the one that is closer to my hair, the cut and length.
I'll show you the result! And I hope that looks well!
Olá a todos! Já devem ter ouvido falar tantas vezes do ombré hair, mas venho falar em ombré hair em cabelos curtos.  Fiz um mood board com alguns exemplos bem sucedidos.
Vou experimentar fazer no meu cabelo. A primeira imagem é a que se assemelha mais ao meu cabelo, pelo corte e comprimento. Depois mostro-vos o resultado final!   E espero que fique bem!

35 comentários

  1. Fico à espera de ver o resultado. É algo que acho super interessante e sinto curiosidade em experimentar, mas tenho sempre medo.

    ResponderEliminar
  2. Gosto tanto**
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. I just did ombre too. I love it!

    <3 Una

    ResponderEliminar
  4. I love ombré hair!! Great selection of photos! :)

    Xx, Saritschka.

    ResponderEliminar
  5. adoro! gostava tanto de fazer, mas a minha mãe não me deixa pintar o cabelo :o

    http://hello-strawberryswing.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Love you're blog, dear. I follow u, hope u follow back :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  7. Acho que fica muito giro. Estou ansiosa para ver o teu.;)
    Beijinhos,
    Diana do http://thegirlwhocouldntbeafashionista.blogspot.ie/

    ResponderEliminar
  8. Great effect, maybe I will try it on my own ;)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    I hope you'll visit my blog and follow if U like ;)
    Enjoy the giveaway :)

    ResponderEliminar
  9. Gosto muito de ver ombré nos cabelos. Já me senti tentada, mas tenho receio que corra mal! :D

    ResponderEliminar
  10. Eu fiz há pouco tempo ombré hair... e adorei o efeito! Para o verão fica excelente!
    Adorei o blog, sigo♥
    Xoxo Inês

    ResponderEliminar
  11. Nice post! If you have a minute, please check out my log and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    $30 RIRE giveaway on my blog

    ResponderEliminar
  12. Hi dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    have a nice day!
    gV

    ResponderEliminar
  13. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 135 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  14. I also have short hair and want it ombré. Maybe I´ll try it soon :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    ResponderEliminar
  15. great post! come by and lets fllw each other if you love to do dear:))
    miss-monaaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. Adoroo!! Principalmente o da Miley :)
    xoxo

    http://lastime-around.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  17. beautiful blog,
    Thanks for the follow!x

    ResponderEliminar
  18. I love this effect!

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Room Service in Cannes.

    ResponderEliminar
  19. you have a wonderful blog. please visit also mine and tell me what you think <3

    ResponderEliminar
  20. Também estou com vontade de fazer no meu!!

    ResponderEliminar
  21. Eu também gosto imenso de ver, porque fica um efeito bem natural quando bem feito, tal como nestes casos :)

    Quero ver depois o resultado ;) Já estou a seguir! Beijinho*

    ResponderEliminar
  22. Ah this looks so cool! But I don't think this would look good on me.

    ResponderEliminar
  23. Hi there! Just stopped by to introduce myself and my blog:) I post almost everyday from Japan about high and low fashion. I love fashion, and introduce Japanese fashion, snap shots, and many more. Hopefully you come by and follow if you like it. Thanks for taking your time to read! Thanks again;)

    Little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    ResponderEliminar
  24. Thank you for your lovely comment! :)

    I still can't decide if i like the ombre style or not.. If it's not too obvious I really like it ... Miley Cyrus' version is the best short version :)

    ResponderEliminar
  25. Eu adoro! Fica mesmo bonito.
    São o meu calçado favorito de momento, são muito confortáveis graças à compensação. Não tenho queixas! :)

    http://ballerinabird.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  26. I love the ombré,have it myself ;) Really nice photos.Maybe we could follow each other?xx Melodylouise

    ResponderEliminar
  27. Adoro!! Depois quero ver o resultado :)

    Lau

    ResponderEliminar
  28. sinceramente gosto, mas já estou cansada de ombre

    ResponderEliminar
  29. Adoro o primeiro!! Eu costumo pintar o cabelo de ruivo e já pensei fazer um ombré hair para evitar estar sempre a pintar as raizes... mas ainda não tive coragem :p
    Força! Acho que te vai ficar super bem :)

    ResponderEliminar
  30. muito obrigada! também estou a seguir!!!
    eu tinha ombré hair quando tinha cabelo comprido, e acho que fica espectacular!

    ResponderEliminar
  31. I really like ombre hair! Nice post:)

    xoxo
    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  32. Nice post!Love this style:)

    xoxo
    Daisy
    www.fashionmemos.blogspot.com

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall